NYYÅÅÅR!!

Snart är det 2011, och kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg.. hähä
Idag-imorgon tänker vi sitta hela familjen och kolla på tv, äta godis, äta chips, dricka läsk eller något. Vi har inga fyrverkerier iår, eftersom vi inte vet OM man får smälla raketer här vi bor. Har ju flyttat hit för inte så länge sen.. :c
Jag har tänkt att sitta uppe heeeela kvällen, tills typ 4-5 .. HOPPAS att jag klarar det. Brukar ju inte göra sånt.. men det skadar inte att testa en gång, det är ju trots allt ett NYTT år då! :)

xd
Det här har jag haft på mig idag!
döskalle sjal från någon affär
Svarta jeans , en svart tröja
och en blå kofta (som man inte ser så tydligt på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0